Seznamte se s dalším kadeřnictvím, který si chce nás zákazníky získat nadstandardní péčí. Tentokrát si představíme plzeňský salon LIQUID.

Majitel plzeňského salonu LIQUID, pan Rostislav Janků, se při rekonstrukci svého salonu inspiroval speciálním konceptem značky L’Oréal nazvaným Salon Emotion. Pro něho bylo hlavním důvodem k změně lepší dostupnost salonu, který se teď nachází přímo v centru města. Prostory jsou větší a klienti můžou bez problému před salonem zaparkovat. Dalším, neméně důležitým důvodem bylo zlepšení kvality poskytovaných služeb, včetně prostředí, ve kterém by se jeho klienti cítili skvěle a rádi se vraceli. Rostislava Janků vyzpovídala Slavomíra Barnová z L’Oréal Professionnel.

Seznamte se s dalším kadeřnictvím, který si chce nás zákazníky získat nadstandardní péčí. Tentokrát si představíme plzeňský salon LIQUID.

Seznamte se s dalším kadeřnictvím, který si chce nás zákazníky získat nadstandardní péčí. Tentokrát si představíme plzeňský salon LIQUID.

Jaký byl hlavní důvod, který vás dovedl k rozhodnutí zrenovovat váš salon?

Hlavním důvodem pro změnu byla především lepší dostupnost nových prostor, které jsou přímo v centru Plzně a také výrazně větší plocha nového salonu. Naši zákazníci mají teď daleko lepší možnost u nás zaparkovat, což je také nesmírně důležité. Zároveň je pro mě velice důležité přinášet zákazníkům neustálé zlepšení kvality všech poskytovaných služeb včetně nového prostředí, ve kterém se budou cítit skvěle. A hlavně, pokud máte osobitý styl, můžete se skvěle odlišit od konkurence.

Salon se nese v japonském duchu. Co bylo vaší inspirací a proč jste si vybral zrovna tento neobvyklý styl?

Velice rád cestuji, už jsem projel snad všechny kontinenty a naposledy jsem navštívil Švédsko. To pro mne bylo také velkou inspirací, protože je tam neuvěřitelné množství designových salonů, kde je základem inspirace přírodou. Což mě také inspirovalo a přenesl jsem si ji do salonu v podobě závěsných mini stromků, které jsme instalovali do naší výlohy. Hodně salonů je ve Švédsku designováno minimalisticky, což se mi moc líbilo. No a Asie, to je moje srdcová záležitost. Proto jsem chtěl mít salon v japonském stylu, i když jsem tam ještě nebyl. Bylo pro mne důležité, abych si zkusil salon vytvořit podle sebe, ale nebyl přitom příliš ovlivněn. Proto se chystám Japonsko navštívit až teď.

Plzeňský salon LIQUID vás přivítá v nových prostorách s úžasným novým designem interiéru.

Plzeňský salon LIQUID vás přivítá v nových prostorách s úžasným novým designem interiéru.

Plzeňský salon LIQUID vás přivítá v nových prostorách s úžasným novým designem interiéru.

Plzeňský salon LIQUID vás přivítá v nových prostorách s úžasným novým designem interiéru.

Jak probíhala Vaše spolupráce s týmem L’Oréalu, který má na starosti projekt Salon Emotion?

Spolupráce s L’Oréalem pro mě byla jednoznačně přínosem. Salon Emotion je skvělý projekt, který je opravdu propracovaný a nabízí celou řadu inspirací. Protože se sám zabývám návrhem interiérů, naše spolupráce probíhala na bázi vzájemných konzultací a předání jedinečného know-how celého projektu. Prostě vzájemné obohacení.

Můžete být více konkrétní?

Určitě. Například výlohy. Téměř po celém obvodu salonu jsou velké prosklené výlohy. Realizovali jsme zde hned několik prvků ze Salonu Emotion, například komunikaci a vystavení top produktů nebo nabídku služeb společně s ceníkem. Lidé z ulice tak díky tomu chodí nakupovat produkty, které zde naši kadeřníci umístí, protože jim věří. Ale pokud jde o ceník, tomu jsem se nejdříve bránil. Ale pak mi došlo, že na tom něco je a skutečně to láká klienty dovnitř. Obecně je u nás problém, že nejsme moc zvyklí prezentovat ceny. Ale to je chyba, opravdu to láká klienty dovnitř a odbourává strach a nejistotu, jestli si to mohou dovolit. Také jsme do salonu umístili tester stolek, na kterém naši zákazníci najdou vždy novinky a mohou si je vyzkoušet.

Salon Liquid má nově také tester stolek, na kterém zákazníci najdou kosmetické novinky a mohou si je vyzkoušet.

Salon Liquid má nově také tester stolek, na kterém zákazníci najdou kosmetické novinky a mohou si je vyzkoušet.

Pro interiér svého salonu LIQUID našel jeho majitel Rostislav Janků inspiraci ve švédském přírodním designu i v Asii a japonským stylu, který je jeho srdcovou záležitostí.

Pro interiér svého salonu LIQUID našel jeho majitel Rostislav Janků inspiraci ve švédském přírodním designu i v Asii a japonským stylu, který je jeho srdcovou záležitostí.

Všimla jsem si, že jste do salonu umístil foto stěnu, která je také jednou ze součástí Salonu Emotion. Jak na ni klienti reagují?

Určitě je to zajímavý prvek a to jak po stránce designu, tak i prakticky. Klienty samozřejmě nenutíme, aby se vždy vyfotili. Ale pokud mají zájem si udělat selfie nebo hezkou fotku, je to přidaná hodnota pro klienta.

Jak se v novém salonu pracuje vašim kadeřníkům a jak na něj reagují vaše klientky?

Kadeřníci se v novém prostoru cítí dobře a nebyla to pro ně nějaká drastická změna, protože duch a koncept zůstal zachován. Přírodní prvky, otevřený prostor, ale nově mají například více prostoru na práci a rovněž i větší soukromí, protože jednotlivé obsluhy jsou od sebe odděleny. To oceňují i zákazníci, kteří se v salonu cítí skvěle a milují tu atmosféru. Hlavně pak dvě velké sochy z Kambodži, které mají nastaveny dlaně do prostoru a vysílají tak pozitivní energii.

Pro interiér svého salonu LIQUID našel jeho majitel Rostislav Janků inspiraci ve švédském přírodním designu i v Asii a japonským stylu, který je jeho srdcovou záležitostí.

Pro interiér svého salonu LIQUID našel jeho majitel Rostislav Janků inspiraci ve švédském přírodním designu i v Asii a japonským stylu, který je jeho srdcovou záležitostí.

V kadeřnictví LIQUID si můžete zakoupit profesionální vlasovou kosmetiku L’Oréal Professionnel.

V kadeřnictví LIQUID si můžete zakoupit profesionální vlasovou kosmetiku L’Oréal Professionnel.

Vyvolala změna salonu nějaké reakce u konkurenčních salonů?

Určitě. Dá se říct, že otevření byla velká událost a vzbudilo velké emoce a pozornost. Dokonce se k nám chtěla objednat i konkurence, ale měli jsme bohužel plno. Jinak bychom je samozřejmě vzali.

Co byste doporučil salonům, které uvažují nad změnou?

Ať do ní určitě jdou, protože klient ji vždy ocení. Pro mne největší výzva je, když něco nejde, protože vždy, když se to nakonec podaří zrealizovat, je z toho o to větší radost. A L’Oréal byl pro mne opravdu rovnocenným partnerem během rekonstrukce. Pro salony mám i jeden užitečný tip. V celém salonu jsem použil osvětlení z LED panelů a pásek, které je jednak designové, ale zároveň i velmi praktické. Má malou spotřebu a v salonu není horko.

Kdo je Rostislav Janků

Rostislav Janků je majitel salonu LIQUID, vizionář a velký cestovatel, který stojí v čele známé modelingové a reklamní agentury Jaro Management. Kadeřnický salon provozuje už 15 let, v modelingu a reklamě pracuje více než 20 let.

Rostislav Janků – majitel plzeňského salonu LIQUID

Rostislav Janků – majitel plzeňského salonu LIQUID

Kontakt: salon LIQUID

Rooseveltova 45/17, 301 00 Plzeň

Kontakty a kadeřnický salon LIQUID:

Tel.: +420 377 457 759

Tel.: +420 730 154 900

E-mail: liquid@liquidstudio.cz

Otevírací hodiny kadeřnictví LIQUID:

Pondělí až pátek: 7:30 – 20:00

Sobota: podle objednávek

Zdroj obrázků: L’Oréal

CHCI MAGAZÍN VLASY A ÚČESY ZDARMA!

Nechte si posílat magazín Vlasy a účesy do vaší e-mailové schránky! Staňte se členem největší komunity lidí, kteří milují své vlasy a vědí, že zdravé a krásné vlasy jsou korunou krásy!

Váš e-mail

Jsem profesionální kadeřník